لطفا یک دقیقه بیاید (موقت)

سلام به همگی فلاورز*-*

مرسی که 40 تاییمون کردین *-*

خواستم بگم که اگر کسی از شما ها حاضره فنسایت تکی بزنه برای هر کدوم از ممبرا می تونه اینجا کامنت بده

شرایط:

- از اعضا وب تکراری نزنین

- تمامی آپدیت ها رو قرار بدید

- و فقط فعالیت های شخصی اعضا رو دنبال کنید

 

اگه کسی هست و می تونه کامنت بده و بگه از کی میزنه

وب های ناکیونگ و چه یونگ پر شدن :")

 

 

  • ¡¿ɥsnɹƆ sI ǝɥS :)
Saturday 19 February 22 , 11:19 آرمیتای موقت برگشته

من حاضرم میتونم وب بزنم و اپدیتای ویورسو بزارم برا بقیه چیزا میتونین ادمین معرفی کنین؟

اول بگو از کدوم ممبر می خوای بزنی برای بقیه اش هم می تونم از همه بپرسم یا خودم بهت کمک کنم ^^
Saturday 19 February 22 , 11:24 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

نمی‌دونم ولی به احتمال زیاد از یکیشون میزنم 

مرسی *-*
Saturday 19 February 22 , 11:25 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

 شاید از ناکیونگ بزنم 

چه عالی ! *-*
Saturday 19 February 22 , 11:27 ♡ ↫𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍↬

من اگه وب خالی داشتم میزدم 😂

جر :|
اشکال نداره ^^
Saturday 19 February 22 , 11:27 آرمیتای موقت برگشته

برا من فرق نداره

ببین رزالین می خواد برای ناکیونگ بزنه...اگه با هم دیگه باشین اوکیه؟!
Saturday 19 February 22 , 11:27 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

اگه بزنم کمکم میکنید نونا؟

آره می کنم ^^

Saturday 19 February 22 , 11:32 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

باشه میزنم پس 

ممنون :)
Saturday 19 February 22 , 11:45 𝑨𝒗𝒂 ‌‌‌‌‌‌

من ی وب خالی دارم از اک دومم=-= میخوام از چه یونگ بزنم*-*

چه عالی *-*
موفق باشی *-*
Saturday 19 February 22 , 11:50 𝑨𝒗𝒂 ‌‌‌‌‌‌

البته اگه حوصلم شد=-=

باشه :|||
Saturday 19 February 22 , 14:36 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

نونا 

آدرس وب رو چی بزنم؟

عاممم می تونی بزنی Nagyung خالی
یا na.gyung61 چون ایدی اینستاشه...
یا هر چی خودت می خوای^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝓕𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼_9

پیوندها
Fromis_9 Admins Our web Powered by Bayan